Sparkel- og golvavretningsmasser som underlag forkeramiske fliser. - Standarder, krav og merkeregler .

1.12.00
Gulv

Av Arne Nesje, SINTEF
Sekretariatsleder i Byggkeramikkforeningen

Underlaget er helt avgjørende for at man skal få en bestandig og skadefri flislagt flate. Vi vil i to artikler orientere om ulike underlagstyper og hva er viktig å være klar over ved valg av produkt og utførelse av arbeider. Denne artikkelen tar for seg klassifisering og merkeregler av støpe- og avretningsmasser beregnet for å ligge med vedheft mot underlaget.

Last ned pdf'en for mer detaljer om teamet.