Personvernerklaering

Personopplysninger

Fra våre medlemmer og kontakter innhenter vi navn og e-post adresse. Det er frivillig å legge til flere opplysninger på profilen, NBKF har ikke behov for disse opplysningene.

Personvernforordningen , på engelsk General Data Protection Regulation, forkortet GDPR) er en forordning som skal styrke og harmonisere personvernet ved behandling av personopplysninger, innført mai 2018.

Denne personvernerklæringen gjør rede for vår håndtering av personopplysninger som samles inn for å utøve våre tjenester overfor medlemmer, samarbeidspartnere og andre vi jobber med.

Henvendelser for innsyn, retting eller sletting av personopplysninger kan gjøres til jorunn@nbkf.no.

Personopplysninger

Nyhetsbrev

Det er mulig å abonnere på nyhetsbrev til medlemmer av NBKF. Ved registreringen ber vi om navn og e-post. Disse opplysningene deles ikke med andre virksomheter, og slettes når vi får beskjed om at du ikke lenger ønsker å motta informasjon fra oss.